Konzultace
Přes 6 let jsem provozovala svůj e-shop a dalších 6 let pomáhám ostatním. A své zkušenosti nabízím i vám. Ať potřebujete pomoc se spuštěním, cenotvorbou nebo zvýšením konverzí.
Jak vám konzultace pomůže
Mám spoustu zkušeností s inzercí na zbožových srovnávačích i s vedením vlastního e-shopu. Dobře tak vím, co provozovatele webových obchodů trápí a s čím bojují. A také vím, jak vám pomoci!
- Společně najdeme odpovědi na vaše otázky spojené s e-shopem.
- Poradím vám, kde najdete další materiály, které vás posunou dál.
- A přidám tipy, na koho dalšího se s konkrétními problémy obrátit.
Co na konzultacích obvykle řešíme
Fungování e-shopů znám opravdu detailně. Proto vám dokážu pomoct se vším od spuštění a nastavení obchodu přes výběr sortimentu až po zefektivnění prodeje, marketing a získání správných dat.
Nejčastěji mě ale klienti žádají o rady, které se týkají:
- Výběru technického řešení e-shopu.
- Procesů souvisejících s výstavbou nového e-shopu.
- Nastavení inzerce a hledání možností, jak obchod dál rozvíjet.
- Výběru sortimentu a analýzy prodejních rizik a příležitostí.
- Řešení dopravy a logistiky a nastavení vnitřních pracovních procesů.
Co od vás budu potřebovat
Stačí toho opravdu málo. Požádám vás jen o:
- Vyplnění vstupního dotazníku.
- A váš čas.
Na konzultaci se sejdeme on-line (obvykle přes Google Meet nebo Teams). Záleží jen na vás, co vám vyhovuje.
Jak probíhá spolupráce
Není to nic složitého. Vše zvládneme ve 4 krocích:
- 1Zpravidla po vás budu chtít vyplnit vstupní dotazník.
- 2Poté vám zašlu zálohovou fakturu. Vzhledem k tomu, že se celá konzultace platí předem, myslete na to, že musí být zaplacená nejpozději v den naší schůzky.
- 3Před konzultací si projdu váš e-shop i trh, na kterém se pohybujete, a připravím si poznámky.
- 4Na základě zjištěných informací odpovím při konzultaci na všechny vaše otázky a pomohu s výběrem a přípravou toho nejvhodnějšího řešení.
Ověřený partner
Kolik stojí mé služby?
- 1 hodina konzultace stojí 1 800 Kč.
Posuňte svůj e-shop o krok dál!
Ozvěte se mi a společně se domluvíme na spolupráci a vyřešíme problémy, které vás (a váš e-shop) nejvíc trápí.